Vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sanne Jong - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sanne Jong - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 Augustus 2012 | Nederland, Utrecht

Geschreven door mama van Sanne

19 augustus 2012. Inmiddels is Sanne vertrokken. Nog 2 uurtjes en ze is in Kaapstad en kan ze aan haar avontuur beginnen.
Met een grote rugzak vol met kleren, drop, stroopwafels, hagelslag ( kadootjes) en haar paspoort en creditcard is ze er klaar voor om te gaan genieten van haar tijd in Zuid Afrika.

Om 16.00 uur is ze vertrokken met de airbus van Emirates. Een enorm vliegtuig. Ze zat op de rij 84, op een na laatste rij van achteren. Naast het raampje en een lege stoel naast haar. Het eerste stuk naar Dubai is fantastisch gegaan. Vandaar is ze in een kleinere boeing van Emirates verder gevlogen.

Op de foto's kun je zien hoeveel zin ze er in heeft.
Sanne geniet maar lekker en
"Dikke kussen van THUIS"

• 19 Augustus 2012 - 11:08

Anne Fleur:

Lieve San,

Heel veel plezier!

Ik houd je updates/verhalen en foto's in de gaten!
    liefs ook aan Renate.

Geniet van jullie tijd daar,

xx Fleur

• 21 Augustus 2012 - 21:30

Marleen:

He Sanne,

Hopelijk heb je een rustige vlucht gehad. Heel veel plezier met zijn vieren de eerste vier weken. Geniet van je 'vakantie'. Ben benieuwd naar je eerste berichten.

Groetsels Marleen

• 22 Augustus 2012 - 09:03

Joke En Garreld:

Hoi Sanne, na een lange vlucht goed aangekomen en nu genieten van je vakantie. Wij blijven je volgen.
    Dikke kus van ons
    Garreld en Joke

• 22 Augustus 2012 - 12:02

Bastiaan:

Hey Sanne,

Geniet van je tijd in Zuid Afrika! Dat gaat vast lukken.
    We zullen je op de voet volgen.

groeten Bas

ps: mooi vliegtuig dat pas sinds twee weken vanaf schiphol vliegt! primeur!