Bijna...!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sanne Jong - WaarBenJij.nu Bijna...!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sanne Jong - WaarBenJij.nu

Bijna...!!!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Juli 2012 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal!!

Over 3 weken is het zover! 18 augustus vertrek ik voor 2.5 maand naar Zuid-Afrika!

De eerste twee weken zal ik samen met Marjolein (vriendinnetje) en Maartje en Christine (huisartsen in opleiding uit Maastricht) lekker vakantie vieren in en rondom Kaapstad.

Op 1 september vlieg ik naar Johannesburg waar ik Renate zal treffen!
Samen met Renate ga ik 6 weken stage lopen in het Themba Hospital in Kabokweni.
Deze 6-weekse stage lopen we in het kader van de huisartsopleiding.
We hopen deze zes weken ervaring op te doen met tropische ziekten, veelvoorkomende infectieziekten en het zorgsysteem in Zuid-Afrika.
Ik heb er heel veel zin in en ik ben ervan overtuigd dat ik veel zal leren, zowel binnen als buiten het ziekenhuis!

Op deze site zal ik zo goed mogelijk al mijn avonturen proberen bij te houden!

Op dit moment ben ik bezig met de laatste voorbereidingen.. maar het duurt niet lang meer..
Het avontuur kan bijna beginnen!!

x Sanne

  • 27 Juli 2012 - 12:54

    Maaike:

    Leuk San! En ik ben zo blij dat ik je nog even in Nederland kan zien voordat je gaat. Geniet van de voorpret en tot snel! X

  • 27 Juli 2012 - 12:54

    Maaike:

    Leuk San! En ik ben zo blij dat ik je nog even in Nederland kan zien voordat je gaat. Geniet van de voorpret en tot snel! X

  • 27 Juli 2012 - 16:10

    Vera:

    Ha Sanne!

    Het aftellen is begonnen! Ik ga je in ieder geval volgen!

    Liefs, Vera

  • 27 Juli 2012 - 20:37

    Opa:

    hoor ik ook wanneer je vertrekt oké. opa

  • 27 Juli 2012 - 23:02

    Renate:

    Heb er ook zin in! Ik wacht nog 2 weekjes langer! x

  • 28 Juli 2012 - 11:06

    Yvonne :

    Ha Sanne, zo blij voor je dat je deze kans krijgt. Wordt vast een geweldige ervaring. Pech voor 'Schoonhoven', moeten nog even op je wachten. Trots! X Yvonne

  • 29 Juli 2012 - 11:30

    Bastiaan:

    Ha Sanne,

    We zullen je op de voet volgen! Succes met de voorbereidingen.

    groeten Bas en Femke

  • 16 Augustus 2012 - 20:15

    Meine:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................BIJNA!!!! :-) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 27 Juli 2012
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 8103

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2012 - 27 Oktober 2012

Zuid-Afrika

18 Augustus 2012 - 27 Oktober 2012

Welcome to South Africa!

Landen bezocht: